onsdag 10 mars 2010

Fest hos the Freels


Rugby på TV.

En glad Lynn!

Föelsedagsbarnen.

Det är många som fyller år nu och det är många i bekantskapskretsen som börjar närma sig 40. (Vissa har redan passerat :)

Vi var på kalas hos Keith och Claire. Det bjöds på grillat naturligtvis och ... rugby! Tänka sig att en del inte kunde slita sig från TV:n. Det var Super 14 - Blue Bulls mot något "aussie-lag". Rugby är mycket viktigt för sydafrikaner har jag förstått. Själv njöt jag mest av vinet och att Elle var så trött att hon somnade tidigt i Claires och Keiths säng. Vi var samma gäng som firade nyår tillsammans. Denna gång gick det inte lika vilt till.

Helgen därpå fick jag och Fredrik barnvakt. Vi bestämde oss för att gå på en morgonbio. Zetterlindarna ställde upp som barnvakt. Vi hade ställt in siktet på Avatar, det visade sig dock att de slutat visa den i 3D. Jag övertalade Fredrik att vi skulle se den ändå, jag menar hur många gånger har vi fått chansen att gå på vuxenbio de senaste 5 åren? Filmen var bra men jag kan tänka mig att den gör sig bra som 3D. Det är alltid så med oss - när vi äntligen får tummen ur att göra något så är det liksom försent.

Här får ni även lite bilder på Elle när hon leker pic nic i trädgården!

Vår lilla prinsessa ordnar pic nic i trädgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar